Äntligen erbjudande från Trimtex

Nu börjar det bli dags att kitta sig med riktigt bra träningsgrejer inför vintern! Jag har väntat på en bild på ett par kompressionstights men jag IDS inte vänta längre. Take my word for it.  De är fantastiska. Normalstorlek. I tester i Norge så sopade de mattan med flera stora märken vad gäller prisvärdhet.

Jag är ett stort fan av Trimtex. Det funkar inte med halvdana grejer om än så snygga när man ska vara ute i kyla, regn, blåst, många timmar och när man vill att grejerna bara ska sitta och göra sitt jobb. Jag var trött på löparjackor som inte följer mina rörelser. Tights som hasar ned och tappar formen.

Jag tvättar mina kompressionstights från Trimtex flera gånger i veckan och de sitter lika bra som när de var nya. Jackan-ja vad ska jag säga, den hade jag på mig i tio timmar på TEC och den klarade allt från snön och sen att hålla mig torr. Den har en jättebra stretchig panel på ryggen och är en lika klockren skidjacka som löparjacka.

Här kan du läsa om deras etiska regler.

Jag frågade Trimtex om jag fick göra ett erbjudande till mina läsare eftersom flera frågat efter deras grejer. De säljs inte i butik men över 300 klubbar (mycket skidåkare och orienterare) har upptäckt att man kan designa sina egna kollektioner och hur bra grejerna är. Läs mer om det här.

Så! Här har ni jackorna: Herr och dam. Till kalaspris.  874 kr inkl moms (1529 ord pris). Storlekarna är normala- jag har M i vanliga fall och M i denna.

Och dammoddellen:

Klickar ni på bilderna kommer ni till beskrivningen av jackorna.

Vill ni beställa så mailar ni mig på ansofisticated(at)gmail.com med herr eller dam och storlek samt levadress. Då återkommer jag med betaluppgifter. Leveranstid är ca 2 veckor och jag ”stänger” den 26 oktober.

Tightsen: 499 kr. Förstår att ni vill se bild. Det kommer. Men ville bara få ut detta NU!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

15 Responses to Äntligen erbjudande från Trimtex

  1. Ingela says:

    Vill ha!!!! Men hur ska jag veta vilken storlek jag egentligen ska ha…

  2. Wanja says:

    Men, 17/10 är ju idag! Måste sova, kan man få tänka till imorgon?

  3. Victoria says:

    Hälsar på och klämmer på tightsen! 🙂

  4. Nina L says:

    Men GODDAMN jag vill ha men INTE I ROSA!! Ingen chans att få i svart (eller kan jag klämma in boobsen i herrvarianten?)

  5. Suss E says:

    Hej!
    Först beröm! Minns inte när och hur jag hittade din blogg men har varit en trogen läsare sedan dess! Du ger en rejäl dos inspiration till att ta sig tid till träning och ge lite extra!!!

    Och nu till jacka och tights från Trimtex som vill jag gärna köpa. Är mer sugen på den blå herrjackan men då är det ju det här med storleken… Kan small i herrmodellen motsvara medium i dam?

  6. coyntha says:

    Jag har mailat dig. Jag vill ha ett par tights!!
    kram från den som har tjatat så mycket!!

    PS Älskar min Trimtex jacka …

  7. Jenny says:

    Tightsen vill jag ha, storlekar? Färg? Snygga? Låter hur bra som helst!

  8. Sandpappa says:

    Fantastiskt kul! Är det dessa tights? Kan man välja vintermodellen?
    http://www.trimtex.se/se-catalog-viewObject-5-44-198-0

Lämna en kommentar