Bloggen flyttar till Fitness Magazine

När Fitness Magazine- vars redaktion jag diggar rätt hårt- frågade om jag ville blogga hos dem trodde jag de skämtade. Jg påtalade det motsägelsefulla i att rufsiga löparjag med min ostylade blogg skulle passa in där bland alla käcka gymtjejer men JO det var på riktigt!

”Men jag skriver ju precis som jag vill- får jag fortsätta göra det?” ”Ja det är därför vi vill ha dig”.

Och jag gillar Fitness Magazine. Gillar det de står för. Gillar bredden och tänker att kanske en ultralöpare med fula bomullsstrumpor kanske kan bidra med något?
Och jag lovar. Samma ärlighet. Samma tjej. Snyggare sida. Bra häftigt nätverk. Vill också vara jättetydlig med att jag inte får en krona för detta, det är inga riktlinjer och jag står för det jag skriver.

Så ni som hängt med ett tag, eller nyss kommit hit, bara kikat in eller vad som- Häng med hit. Och häng med på nya äventyr!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

6 Responses to Bloggen flyttar till Fitness Magazine

  1. Laura skriver:

    Första gången jag är hos dig, möjligen andra… men följer med till FM🙂 (nu när jag också ska börja träna på riktigt)

  2. Suss E skriver:

    Andra gången jag skriver…. Vad roligt! Hänger med till FM!

  3. Nina L skriver:

    No 1 groupie hänger på…!

  4. Hanna skriver:

    Åh, vad kul! Grattis!! Klart jag hänger med!🙂

Kommentera

