Mitt bästa lyssnartips!

Att jag är på Island verkar inte intressera er läsare det minsta så jag ska inte dravla på om den 4-rätters middag vi avnjöt på konserthusets restaurang Kolabrautin igår. Men tro mig- maten är helt fantastiskt!

Skickar istället ett lyssnartips/ Enduranceplanet . Massa intressanta inspel om ultralöpning. Triathlon, kost. Ben Greenfield vet vad han snackar om.

Håll till godo! Nu ska vi u på en 30 mil rundtur!

20121013-073734.jpg

20121013-073742.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Mitt bästa lyssnartips!

  1. Victoria skriver:

    Jag är intresserad av Island!🙂 Själv har jag kört morgonjogg i vattenbrynet i 27 graders värme! Tur att man kan ta badpauser då! Kram!

Kommentera

