Icebreaker på Island

Bästa Sara lämnade en påse med klädgodis hos mig när vi sprang sist. En påse full med provkläder från Icebreaker. Det var både cykeltröja, t-shirt, luvtröja och annat. Jag provade allt som ett barn på julafton och tre plagg passade som en smäck.
Alla plagg är i merinoull från New Zeeland och genom en kod på plagget kan man spåra dem tillbaka till den farm fåret kommer ifrån.
Jag tog med mig de plagg som passade hit till Island för jag vill hålla mig varm. Det blev de här:

20121011-180828.jpg

20121011-180840.jpg

20121011-180846.jpg

En superfin grön tunika, en t-shirt med liten ficka bak. Och en jätteskön sportbh.
Här hittar du Icebreaker. Säljs även på de flesta välsorterade sportbutiker.

Så nu är vi på Island och har som sig bör tvagats i Blå lagunen som trots en turistmagnet är helt fantastiskt!

Nu är vi på väg mot Reykjavik och här har nyligen Yoko Ono varit och firat John Lennons födelsedag och delat ut pris till Lady Gaga. Det missade vi!🙂 ha en fin kväll!

20121011-181357.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

3 Responses to Icebreaker på Island

  1. Ingmarie skriver:

    Vackra färger och jag blir glad när jag läser att fåren verkar ha det väldigt bra.🙂

  2. mammaspring skriver:

    Oh… det där paketet blev jag grymt avundsjuk på! Vet du var man köpa icebreaker billigt?

Kommentera

