Lidingöloppshelgen-vad händer?

Tack för alla grattis! Det är nästan lite läskigt att ”outa” det för det är ingen struktur på det än men det ska det bli!

Nu laddar jag för Lidingöloppshelgen. Med tanke på de frågor jag får lite här och varifrån tror jag att inte så många vet exakt vad det är jag ska göra!

Jo! PwC är alltså huvudsponsorer och har en intern friskvårdssatsning sen 1,5 år tillbaks. Vi på huvudkontoret tränar tillsammans 2 gånger i veckan och till Lidingöloppshelgen kommer anställda från hela landet och springer eller stavgår något av loppen.

Totalt räknar jag med att vi är någonstans mellan 550-600 stycken. Ni kommer se oss!

Jag har hand om vårt stora tält på Grönsta och våra funktionärer. Vi har även ett tält på Koltorp inför starterna på 15 och 30 och vi finns på mässan.

Idag åker jag ut till Lidingö för att rodda i vårt tält inför helgen. Hälsa och krama på en massa folk från Enervit, Running Sweden, Lidingöloppet osv. Tältet ska göras fint inför anstormningen av våra löpare. Självklart är alla välkomna att komma och hälsa på hos oss! Vi har en quiz som jag tycker du ska göra- du kan vinna personlig löpcoaching med Running Sweden!

Sen tar jag skruttbilen tillbaks till vårt kontor där vi ikväll har en pasta och peppmiddag med cirka 90 av våra löpare. Ska berätta lite mer om vad som händer i helgen och äta massa mat!

Imorgon jobbar jag i vårt tält på Grönsta och kommer även vara vid starterna på Koltorp! Jag ska själv springa 15 km mitt i alltihop.

Söndag är det mer familjefokus, barn kan rita teckningar- ja vuxna också förstås, kasta i vårt bollplank och fika.

En tuff rolig härlig helg och det enda jag kommer sakna är min hjälte som ju inte kan vara med nu. Jag ska åka till honom NU så kommer det rapport från Lidingö sen!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Lidingöloppshelgen-vad händer?

  1. mammaspring skriver:

    PwC kan verkligen det här med att motivera och inspirera personalen!!

Kommentera

