Flatenloppet

20120916-114147.jpg

Idag är en ny dag. Lite mer utsövd. Jag, Tigerfisen och hjälten är volontärer på Flatenloppet som bästa Annelie anordnar. Det genomförs för Stadsmissionen och det är helt självklart att vi ställer upp!

20120916-114751.jpg

20120916-114803.jpg

20120916-114809.jpg

Solen skiner och vår position efter banan är på en höjd över sjön. Jättevackert! Vi går på naturstig i skogen, tittar på svampar och äter mackor.
Banan är 6 km och starten går 12.

Just precis nu invaderade ett gäng med snauzar el vad de där lustiga hundarna heter vår vätskestation.

I eftermiddag hoppas jag få tid att springa. I lugn och ro. På mjuka stigar. Mot nya mål. Under klar himmel.

Tack för allt pepp jag fick igår!🙂

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

One Response to Flatenloppet

  1. Ingmarie skriver:

    Visst är där fint! Förstår du varför jag ääääälskar att kuta här? Hela Nackareservatet, Flaten, Erstaviken….
    En dag ska jag ta dig med på alla mina fina vägar.🙂 Tack för i dag! KRAM

Kommentera

