Lyssna!

Jag ska berätta om igår. Svara på frågor jag fått. Jag lovar !

Men nu vill jag bara tipsa om att lyssna på Upploppet som sändes igår. Jag är så glad och nöjd över hur budskapet kom fram. Det som jag och Madde ville förmedla. Jag tycker ni ska lyssna på hela programmet, Kathrine Switser har en stor del i att damerna idag tävlar i Marathon på OS! Men vill ni bara höra om Tjejmarathon och varför vi gjorde det så scrolla till ca 19 minuter in i programmet!

Sen kommer rapport om igår. Sen kommer en massa funderingar.

Nu. Är jag på mitt gamla jobb. På Tott Hotell i Åre. Nu ska jag yoga och spaa.

20120805-110924.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Lyssna!

  1. Ingrid skriver:

    Jag lyssnade på programmet och det var sjukt peppande att höra om det där med att ”klarar jag det här klarar jag allt”. Så bra att jag bara ville ut och springa på en gång! Heja heja! Hoppas många brudar hör och att det blir Tjejmarathon nästa år också🙂.

  2. Carina skriver:

    Jag lyssnade på det i morse, jättebra!!! Jag lyssnade på hela förstås.

Kommentera

