Lätt i sinnet, tung i benen men alldeles ljuvligt!

20120804-200722.jpg

20120804-200626.jpg

20120804-200712.jpg

20120804-200736.jpg

Nu äter jag stor middag. Allt har gått bra, en helt magisk dag i soliga fjäll. Otroligt glad och lycklig men mina ben var tunga heeeela vägen.
Efter 4 (!!!) mil hittade jag rätt på löpsteget. Så dags!
Men vilken dag ! Vad underbart det var.

Nu ska jag lyssna på Upploppet på P1 och höra hur jag lät :)! Ha en fin kväll !

Soliga hälsningar från Storulvån!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

5 Responses to Lätt i sinnet, tung i benen men alldeles ljuvligt!

  1. Malin skriver:

    Ser helt fantastiskt ut! Tur med vädret och allt!

  2. Victoria skriver:

    Du och Lisa N, ni är ju så fantastiska! Grattis! Nästa år vill jag springa fjällen!

  3. Carina skriver:

    Läckert!! Bra jobbat att springa den där på en dag! Jag tyckte det var svårt att springa bland alla stenar, jag är på tok för dålig i terrängen. Måste bero på att jag inte har några Adidas XT😉.

  4. Pingback: Fjällöpningslopp: Ramundberget challenge | uppochhoppa.se

Kommentera

