Trimtex Cykelkläder

20120710-205901.jpg

20120710-203622.jpg

Idag fick jag hämta ut ett paket med mina cykelkläder från Trimtex. Bäst i något test i Norge är de tydligen och det tvivlar jag inte på- allt jag provat hittills har varit fantastiskt.
Idag kom min cykeltröja och sleeves.
Japp. Jag vet. Jättesnygg!
Nu blir det några dagar tills jag testar den- söndag rättare sagt. En liten runda efter maran får det bli. Nu är jag verkligen sugen på deras triathlonkläder som man hittar under övrigt på hemsidan .

Har verkligen tid att fundera på träningen nu och jag längtar till nya utmaningar efter Fjällmaran. Självklart ska det bli en Ironman och samtidigt är jag sugen på ett 100 km lopp. Gärna A-B lopp snarare än bana. Inget utesluter det andra.
I övrigt införskaffade jag idag den beryktade rödbetsjuicen, saker för att stärka tarmfloran och Resorb som kommer gå åt under sommarens träning.

20120710-204144.jpg
Ja och så några käcka färgglada hårspännen tills lördagens löpmanifestation. Det ryktas om att man ska vara vitklädd för att efterlikna de som sprang för 100 år sen. Men eftersom kvinnor inte fick springa då så har vi enligt mig inga referenspunkter utan borde passa på och springa så färgglatt som det bara går!

Just nu är vi i Linköping hos en av mina kusiner och hennes familj. Imorgon har jag min 3-åring och en 8 och 10 åring att underhålla- ska bli jättekul!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

6 Responses to Trimtex Cykelkläder

  1. Carina skriver:

    Precis!! Färg och glatt ska det vara på lördag. Går som sagt var på din linje :)!

  2. undrar om de kunde trycka större loggor kanske? jag ser inte vad som står…😉

    • Annie skriver:

      Haha. Om man beställer klubbkläder från dem så är deras logga liten. Men på vissa grejer lite större helt klart

  3. Annika skriver:

    Supersnygg tröja! Den ser snabb ut😉
    Vad kör du för färg på lördag? Jag ska heja på dig!

Kommentera

