Powerfrukost

20120706-085426.jpg

Jag äter samma grund till frukost i stort sett varje dag: mild lättyoughurt. Jag har något ”tics” när det gäller mejeriprodukter och det är den enda jag kan äta utan att blanda med något annat. Annars får jag kväljningar.

Nu på sommaren äter jag den med färska jordgubbar, ekologisk basmusli, hampafrön, chiafrön och psyllumfrön.
Det är lätt att variera toppingen med bra nyttiga goda grejer.

Till detta en massa kaffe, ett kokt ägg, MioVital Sport och Probiotica.

Varför extra vitaminer utöver maten ? Jag är övertygad om att allt vi behöver finns i mat. Jag är bara inte övertygad om att jag får i mig allt i just den mat jag äter. Ha en fin fredag!

20120706-090621.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

