Jämtlandstriangeln Unplugged- Det bästa av två världar

foto: trailare.se

Yay! Jag har anmält mig!
Jag försöker vara i Ottsjö ca 2 veckor i augusti men det blir inte så mycket tid för lång fjällvandring med boende i tält när Axa Fjällmarathon ligger i mitten. Lillan kan nog knata en bit själv men att bära henne OCH packing det blir liksom ingen njutning. Bara slit.
Så jag klämmer en två dagars tur, en klassiker, fast på en dag, för mig själv. Just the way I like it. För egen maskin. Inget lullull. Ingen trängsel. Massa fjäll. Bara fjällterräng. Love it.
Det är 4,7 mil som ska avverkas och jag ser det som en skön tur på fjället med start och avslut i Storulvån i sällskap av massa skönt folk. Det får bli mitt fjälläventyr för den här sommaren.

Om jag hade två dagar till för mig själv så skulle jag springa ut till Dörrsjöarna på kompass från Höglekardalen. Jag gjorde en tur dit 2008 och det var så vackert när dalen som Dörrsjöarna ligger i öppnade sig som ett gap framför och under mig. Jag övernattade mitt ute i allting och ingenting utan att se en mänsklig själ på ett dygn. Healing at it’s best
Just nu förbereder jag mig på att hålla tungan rätt i mun och förmedla rätt budskap när jag ska intervjuas för ett spännande radioprogram för Tjejmarathon.
Lillan är fortfarande sjuk och veckan är upponer. En ny affärskontakt ringde imorse och jag hade han i ena örat och hennes blockflöjtskonsert i den andra.Tidspress och påsar under ögonen here we go again..
Men imorgon eftermiddag gör jag midsommarhelg och åker med Hjälten och Tigerfisen till landet.

20120620-105544.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

