TACK!

Jag säger det på en gång! Innan! TACK!
Alla, från Mia på Bagarboden, till min faster, Barbro och Anita som rest hit från Värmland!
Jag har fått 10 km underbar traillöpning när jag sprang sista milen.

20120615-153559.jpg

20120615-153605.jpg

Och såhär såg det ut när vi tömde Ica Flygfyren.

20120615-153734.jpg

Nu hoppas jag möta massa av tjejerna på Kiropraktorkompaniet. Och ta en dusch!🙂 håll en tumme att allt flyter på imorgon !

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to TACK!

  1. Ingmarie skriver:

    Må solen skina, benen vara fulla med spring och sinnet på topp för oss alla!

  2. Caisa skriver:

    Lycka till!

Kommentera

