Reflekterar

Jag ska ha utvecklingssamtal som blev förskjutet och som sammanföll med att ett program på datorn strejkade.
Ser det som ett tecken på att jag ska reflektera en stund.

20120522-114254.jpg
I vårt utvärderingsprogram och plan kan vi skriva in privata mål. Det har jag gjort.
Jag satte professionella mål och det är intressant att se och känna hur mycket som har förändrats i vad jag vågar och väljer efter det här turbulenta året.
Jag har iallafall fått galet bra utvärderingar och jag vet vart jag vill. Värt att försöka!
Förlora gör jag bara om jag inte vågar satsa på den ide jag har!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Reflekterar

  1. Ingmarie skriver:

    Spännande! Och visst måste man våga testa!Bättre det och ”misslyckas” än gå runt resten av livet och undra…🙂
    Jag är förstås bra nyfiken på vad det är du klurar på.🙂

    • Annie skriver:

      Åh det är så mycket🙂. Har iallafall kommit på att när jag gör det jag gillar- då är jag grym och livet är för kort för att inte göra roliga saker🙂

Kommentera

