Klämfredag

20120518-093253.jpg

Hej! Vad gör ni idag? Här cykeltränas det. Ja Ebba, inte jag. Jag som sa ”aldrig stödhjul, så funkar inte livet” låter henne lära sig trampa och styra med stödhjul trots allt. Ett tag.

Själv ska jag ta mig an skidbacken och ta i tills det piper i lungorna. Då blir jag så lycklig.
Har ni sett min flik med grejer till salu? Blocket känns så omständigt- kikahär!

Ha en fin dag!

20120518-093223.jpg

20120518-093228.jpg

20120518-093242.jpg

20120518-093301.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

3 Responses to Klämfredag

  1. Fröken Fräken skriver:

    Underbara bilder! Sedan kan jag förgylla med min dotters kommentar när hon kämpade med cyklingen.

    Hon har ett väldigt humör och sparkade ilsket på cykeln, som hon just vält med för tionde gången, och vrålade: ”Mamma, den här cykeln har ju ingen balans!”

  2. Eva Uhlin Turlock skriver:

    Väldens finaste bilder, tack för att du delar med dig! Hoppas ni har det lika underbart som det ser ut att vara och hälsa Carina från mig. Jag tror som Ebba att det är cyckeln som inte har nån balans.

Kommentera

