Njut för f*n!

20120511-152259.jpg

Seriöst. Så jäkla melodramatiskt behöver det inte vara!

I år har jag fått uppleva hur det är att vara på första parkett när livet tar ett abrupt och brutalt slut. Försöka återuppliva och ta emot dödsbesked. Den händelsen präglar fortfarande varje dag i mitt liv.

Det enda positiva jag tar med mig ur det är att jag försöker leva ännu mer här och nu än någonsin och inte tvekar att ifrågasätta vad som verkligen spelar roll när folk runtom ibland hänger upp sig på ytligheter.

Det finns så mycket dramatisk text som i bilden ovan men jag tycker inte det behöver vara så melodramatiskt. ( Här kommer väl tornedalingen fram i mig).

Gör det som är roligt med de du trivs med. När du jobbat en arbetsdag så är arbetet slut. Släpp det. I valet mellan att umgås med en när och kär och jobba över – umgås!
Våga satsa på din dröm. Du förlorar inte om du inte lyckas, bara om du inte vågar som Anneli så klokt skrev idag.
Bry dig inte så mycket om vad andra tycker- de är så upptagna med att undra vad andra tycker om dem så de har inte tid att ha massa åsikter om vad du gör.
Späk dig inte.Det blir jobbigt nog ändå i livet tids nog. Passa på att garva så ofta det går. Det är smittsamt och det värsta som kan hända när du tar ut glädje i förskott är att du varit glad först och besviken sen istället för bara besviken. Nu ska jag äta årets tredje liter jordgubbar i solen!
.

20120511-153826.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

