Nystart

Allt är inte ok. Jag varvar ned och kroppen släpper på allt. Seg, trött, stel. Ljumsken krånglar och jag känner av en förkylning mitt i alltihop. Jag som aldrig är förkyld.
Var ändå tvungen att få lite frisk luft efter långa timmar framför datorn så hakade på vår nystartgrupp som hjälptränare. De joggade under Mias trygga ledning ned till Karlbergs slottspark, körde lite löpteknik och några stegringslopp.

20120509-220924.jpg

Det var precis lagom. Inget gjorde ont, inte nerven, inte revbenet och inte ljumsken. Bara när jag stretchade. Bokat in med Micke på Access Rehab imorgon för att titta närmare på det.

Känns helt ok att ta en lugn vecka. Snart växlar jag upp igen. Med full tank.
.

20120509-221739.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

6 Responses to Nystart

  1. Ingmarie skriver:

    Styrke- och läkekram till dig!

  2. pladuska skriver:

    krya på dig-kram!

  3. Nina L skriver:

    Bra att skynda långsamt. Snart är du på banan igen, ju!

Kommentera

