Vad vill du veta?

Med huvudet fullt av pollen är inspirationen långt borta.

Så vi gör såhär! Ni får önska vad jag ska skriva om!
Jag har inte alla svar men kan nog skaffa dem! Träningstips? Kost? Någon tävling? Något Du vill veta om mig?

Mitt i-landsproblem just nu är det du ser nedan. För mycket kläder. För mycket ren tvätt. För lätt att ha allt man använder ofta i soffan- lättillgängligt. Alla sommarkläder framme. Inget strykt.
Carnage.. Kanske ha en loppis? Det är både träningskläder och fina kläder som jag bara inte använder.

20120507-084927.jpg

20120507-084935.jpg

20120507-084941.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

12 Responses to Vad vill du veta?

  1. Nina L skriver:

    Det konstiga är att jag, som har det exakt likadant hemma just nu (inkl konstig lukt från diskhon, tre ton grus i hallen, samt blöta handdukar i hela våningen efter gårdagens avspolning) får lust att erbjuda mig att komma hem till dig och hjälpa dig att rensa!! Du ser ju trots allt ut att ha en perfekt walk-in-closet!

    Jag läser så gärna mer av allt om långsiktig träning, och om långa lopp. Tycker mig ha börjat förstå tjusningen med att vara ute LÄNGE och att lära sig tuffa på. Sen har jag NOLL teknik, noll löpskolning och noll träningsupplägg (har liiite svårt att komma över tröskeln till träningsklocka, och HAAATAR intervallbeskrivningar, de påminner mig om gymnasiematte!)

    Nämen sen kan du väl beskriva dina skönhetsritualer också, vad du skrubbar mest, vilka krämer du använder…😀

    • Annie skriver:

      haha! jag är städnazi- dammsuger varannan dag minst så i övrigt är det väldigt rent men klädhögarna är mitt svarta får!🙂. KUL att du hittat tjusningen!
      ja jag kan skriva om min skönhetsritual också..den har nog ett underhållningsvärde!

  2. pladuska skriver:

    Du kan ha klädbytarparty!

  3. Linda skriver:

    Jag läser gärna om vad jag, som novis ”nybörjarlånglöpare” , ska tänka vad gäller hastighet och uthållighet. Enkla tips, helt enkelt! (På mitt jobb pratas det om minuter/kilometer hela da´r🙂 och jag känner mig, minst sagt, lite ”lost ” i det… På tal om garderober som svämmar över (inte minst av urvuxna barnkläder) så funkar Blocket väldans bra!

    • Annie skriver:

      Det kommer!🙂 Blocket är fiffigt men kräver att man fotar och lägger upp och jag kommer inte ens dit! Men ska nog ha en loppis här tror jag….

  4. Malin skriver:

    Jag läser gärna mer om allt som du själv har lust att skriva om! Tycker din blogg är otroligt inspirerande, medryckande och livfull. Om du känner dig oinspirerad ett tag så ta några dagars bloggpaus så inspirationen kommer tillbaka🙂 Huvudsaken bloggen behåller sin själ! Sen är det alltid kul att läsa om hur du pusslar in träningen i vardagen. Jag som inte ens har barn undrar ofta hur du får till det.

  5. coyntha skriver:

    Är det för sent för att önska sig något?
    Jag läser gärna mer om:
    1. Tips för att springa/orka Axa Fjälmarathon! (Du vet hur rädd jag är!) och backintervaller, teknik osv.
    2. Hur träffades du och din hjälte. Lite om hans operation osv, om det går att berätta.
    3. Vad tänkte du när du sprang TEC och du hade så mycket ont. Hur gjorde du för att fortsätta ändå?
    Annars tycker jag också din blogg är otroligt bra. Du är en inspiration och jag älskar att läsa allt du skriver.
    Så du får skriva precis vad du vill!😉
    kram

    • Annie skriver:

      Hihi gumman! Ok det kommer!🙂 tack o du vet att jag vet att du vet att vi vet att du kommer fixa fjällmaran🙂

  6. Ulrika skriver:

    Åh snälla snälla, skriv om träningsprogram. Jag har sprungit i tre år, närmar mig 40 med stormsteg. Är bra på att springa långt och länge, men det går tyvärr allt annat än fort. Som bäst halvmaran på 2.02, men springer lätt 3 mil på drygt tre timmar. Vill så gärna springa milen på 50 minuter och halvmaran på under två timmar.

Kommentera

