Presenter och naturlig skönhet

20120503-212645.jpg
När det dyker upp bilder i den här bloggen på sånt som man använder kroppen då vet ni att jag är ute på djupt vatten. Skalet på den här boningen är redigt eftersatt. Och jag kan ingenting om smink och sånt. Jag använder tre nyckelsaker: Dermalogica Special Cleansing Gel, någon Dermalogica kräm och ID puder.
När Madde var här undrade hon varför saltet var i badrummet. Svaret att det var en ansiktsscrub var tydligen inte helt kosher.
Men! Jag har fått presenter! Idag fick jag en saltscrub och en ekologisk ansiktskräm av Sofie. Och av min fd kund har jag fått ett ljus som luktar godis. Det kan bli riktigt girlie i badrummet.
Men ni ser blöjan i bakgrunden. Det blir aldrig helt girlie här. Och i badkaret trängs man med plastkor, badankor och plasthundar. Men det jag skulle tipsa om var den här bloggen där du kan hitta tips om naturliga skönhetsrodukter.
Fast Naturlig skönhet- det sitter inte i en burk- det sitter i att låta sitt bästa jag skina igenom.

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

5 Responses to Presenter och naturlig skönhet

  1. Wanja skriver:

    Skönt ändå att man inte är den enda som slarvar med skrubbandet och smörjandet och fixandet!

  2. pladuska skriver:

    Skriver under Wanjas inlägg! Utsidan är inte alltd på första plats så att säga

  3. Nina L skriver:

    Hehe – jag är återigen katten bland hermelinerna. PRODUKTER är mitt mellannamn – njuter mer av kropps- och ansiktsoljor än av backpass tror jag… Men det viktigaste för mig är hur mycket jag vill att mina barn inte ska få konstig klusterverkan av allt skit de får i sig både utanpå och innanpå. Så vi kör eko-tvål, eko-badskum och eko-solkräm. Själv är jag nog utom allt hopp redan. Idag smörjer jag mig t.ex. med Voltaren (Magda, ZON-Gel är på recept, så jag tog näst bäst på Doc Morris!) på skenbenet, och det är säkert inte ekologiskt🙂 Och ett sista tips: EKO-DEO SUGER.

Kommentera

