Grisslehamn och en himmelsk dag

Tjejmarathon kommer bli helt fantastiskt!!! Har fotat området där målet är och det hus vi hoppas få låna av Albert Engströms förening. 

 Stort tack till Lotta på L8 i hamnen som hjälper oss på plats.
Vi åt nyfångad torsk i skirat smör och en massa god choklad och har stämt av en del inför den 16 juni. Se och njut!

20120501-145846.jpg

20120501-145855.jpg

20120501-145910.jpg

20120501-145924.jpg

Ebba testar målrakan.

20120501-150013.jpg

20120501-150020.jpg

20120501-150048.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

16 Responses to Grisslehamn och en himmelsk dag

  1. pladuska skriver:

    Jag längtar så att få springa där! Härliga foton! Nästa gång ni rekar får ni komma förbi på fika! KRAM!

  2. Wanja skriver:

    Ser härligt ut!
    Vet du hur terrängigt det är längs banan? Är det mer som i starten eller som i målet?

  3. Nina L skriver:

    Gudars vad mysigt det ser, där tillbringar jag gärna ca åtta timmar den 16!
    Det får vara hur det vill, om det bara är lite, lite plattare än Lidingö…
    Å, jag glömde i anmälningsformuläret – vid pass tre mil, vill jag gärna ha nyfångad torsk med skirat smör, tack. Och en liten god chokladbit till efterrätt. #oseriöslöpare

  4. Ingmarie skriver:

    Fantastiskt!

  5. Victoria skriver:

    Häftigt! Jag ser verkligen fram mot äventyret!! Instämmer; gärna lite flackare än Lidingö!!😉

  6. coyntha skriver:

    Det ser så mysigt ut!! Det kommer att bli så roligt!! Ska vi bada vid målet?

    • Annie skriver:

      haha! badar du så badar jag – lovar! det är kanske 10 grader i vattnet då…brrrr…men kan vara varmt också!🙂

  7. Uppochhoppa skriver:

    Vilka ljuvliga bilder, man blir alldeles till sig när man ser dem! Måste koll upp om jag kan komma och supporta på något sätt!

    • Annie skriver:

      ja det var magiskt! Så vackert! Du är SÅ välkommen! Både att heja och tydligen ska det badas också… :)!

  8. Fitnesscoachen skriver:

    Jag tänker bada!!! Älskar bad-löpning!

  9. Annie skriver:

    det ska bli mycket intressant att se..jag är ingen badkruka men i det här fallet…BRRR!🙂

  10. Helena Landström skriver:

    Klart vi ska bada! Längtar jättemycket när jag ser bilderna. Vi har fortfarande snö, åkte skidor i helgen.

Kommentera

