Win win

20120426-210915.jpg

20120426-211002.jpg

20120426-211021.jpg

Win för alla löpare som hade roligt och gjorde gott för sin hälsa. Win för Stadsmissionen som fick in pengar för sin viktiga verksamhet.

Min hjälte grejade 10 kuperade kilometer 8 månader efter levertransplantationen och mina funktionärer var helt fantastiska!

20120426-211404.jpg
Och Running Sweden var fantastiska som vanligt!

Fina Sara och Kent kom och tyvärr hann jag inte hänga med dem men de verkade haft kul!
Nu sova för imorgon är jag revisor igen! Godnatt!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

4 Responses to Win win

  1. tusen tack annie det var grymt anordnat!!!!!!! sov gott!

  2. Ingmarie skriver:

    Önskar verkligen jag hade kunnat vara med men plikten kallade… Och förhoppningsvis gjorde jag lite ”gott” där.🙂
    Med tanke på succen är jag säker på att det blir många fler tillfällen!🙂

  3. pernillabredolt skriver:

    Vilket underbart event! Man skulle blivit revisor eller management konsult på PWC!

Kommentera

