The feeling that anything is possible

Det är en helt galen dag idag. Får berätta mer sen. Stängde dörren till lägenheten med ett löfte att så snart alla mina uppgifter är klara idag vid åtta ikväll ska jag hem och städa innan jag däckar.

På väg till dagis mötte vi på andra sidan vägbanan en tjej som nog sprungit runt sjöarna. Hon lade på en fartökning och så saktade hon ned och stannade flämtande, rödrosig och böjde sig framåt sådär som man gör innan hon fortsatte gå. Och hon log stort.

Och mitt hjärta bara snörper när jag ser sånt. Jag vet precis hur det känns, jag älskar att få ta del av att fler upplever den där magiska känslan av trötthet, styrka och glädje efter en löprunda. Känslan av att allting är möjligt.

20120426-083653.jpg

Mitt mantra idag…tamtatam

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

One Response to The feeling that anything is possible

  1. Nina L skriver:

    Lycka till idag!! Mata på en timme i taget (det kan ju du!)…
    Jag har upptäckt att jag själv ler allt oftare när jag är ute och springer. Det känns bra!

Kommentera

