PwC Fun and Charity run på Solvalla

Det här med event är inte helt nytt för mig. Men att kombinera jobb som revisor med att jobba och vara ansvarig för vissa bitar på event. Det är nytt. Att det rasar in massa nya uppgifter och folk blir sjuka det är en utmaning även för en yogi. Sen lade alla skrivare i hela huset av på jobbet förutom på kontorsservice. Aummm.

Men nu är vi på väg till Solvalla. Över 200 löpare, kunder och anställda blandat. Jag har bjudit in flera och ser fram emot att heja på dem och kollegorna. Springa? Jag? Nej jag har ansvar för ca 20 funktionärer från oss och från Stadsmissionen.

Running Sweden roddar själva tävlingen där PwC för varje km sprungen donerar 25 kr till fritidsverksamhet för barn i familjer som har det svårt. Känns väldigt bra.

Det ska bli väldigt roligt idag, om än ett prov på den logistiska förmågan. Jag har jobbat hårt den här veckan och förra med och är riktigt trött nu. Ska bli skönt med lite långhelg.

Hoppas få fina bilder från tävlingen och en fin bild på mig och vår prisutdelare som är en av våra bästa idrottare tillika PwC-anställd! Ha en fin dag!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to PwC Fun and Charity run på Solvalla

  1. Coyntha skriver:

    Lycka till!! Du är bäst!🙂

  2. Wanja skriver:

    Lycka till! Hoppas du hinner ha det kul också🙂

Kommentera

