Pausknapp

20120421-175300.jpg

Jag har en sån. Den är svår att komma åt men syns tydligt på lördagar.Det är så mycket nu och det finns många jag inte känner att jag haft tid att visa hur mycket de betyder för mig. Mina fina vänner, min syster och min.. gulp kille.

Läskigt! Vi har träffats under så speciella förhållanden som präglats av en levertransplantation men ikväll är vi på vår första riktiga date. På bio.
Heja livet.

20120421-175346.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

5 Responses to Pausknapp

  1. Wanja skriver:

    Vad mysigt! Ha en bra kväll och njut när ni har lite lugnt tillsammans!

  2. Nina L skriver:

    Gullegull och myspys, ha det så härligt! Vad blev det för film?
    Här firades lördag med Kvarnloppet här i Jakan. Första loppet för mina barn, de var mycket snabba runt 750-metersbanan!

  3. Ingmarie skriver:

    Du är så väl värd all kärlek, lycka och glädje som bara finns. Sann kärlek är aldrig fel.🙂 Och JA, heja livet!!!!

Kommentera

