Återhämtning/reflektion-mot nya mål!

Igår var en helt fantastiskt dag! De flesta dagar verkar vara det! Visst- jag har galet ont i nerven och fick halta runt nere i vår konferenslokal där kick-offen skulle hållas. Men inombords mös jag.

Micke från Runners Store kom först och jag lyckades glömma att vi var på rätt våningsplan och han fick åka en sväng med varuhissen först. Tamtadam. Smärta tar över skallen helt klart.
Tomas Hozsek ( gen sekr för LL) kom också med Jessika och sen Sirpa och Lisa från Running Sweden. Till detta Andreas från Access Rehab och han försäkrade också att jag inte kunde ha sönder något genom att gå runt och ha ont.

20120417-083906.jpg

20120417-083927.jpg

Vid kvart i fyra dök så Martin Lidberg upp och så började kick-offen. Jag hade strategiskt satt mig långt fram så inte precis alla skulle se att jag haltade men min kollega Håkan lät mig inte komma undan så lätt. Innan jag skulle prata lade han upp resultatet från jogg.se och en bild från TEC!🙂. Kunde inte annat än garva!

Martin Lidberg bjöd på en intensiv och underhållande föreläsning. Han är rolig, inspirerande och ödmjuk! Jättekul !

20120417-084306.jpg

Ett stort gäng anställda drog sen ut på träning men jag kunde inte nog snabbt komma iväg för att hämta min lilla tjej som jag varit ifrån i 5 långa dagar. Vilket kramkalas!!! Kunde inte få nog av hennes lilla goa nacke och kinder.

20120417-084519.jpg

Ordningen återställd..

Sen satt jag med datorn i knäet och surfade lite. Hittade den fantastiska debatten på jogg.se om Tjejmarathon. Jag är så glad att vi gör det precis såhäri år.
Jag funderar på mitt nästa mål- pers på marathon. Sen TEC så är verkligen stjärnorna min gräns även om ödmjukheten ökat. Men jag vill spänna bågen och klurar på mitt träningsupplägg som jag kan påbörja om sisådär 10 dagar. Nu kan jag ta mig tid att planera de 12 veckorna som är kvar till jubileumsmaran. Däremellan har jag ju en topptur till Åreskutan på WorkoutÅre i slutet av maj att leda ihop med herr Hagström så behöver väva in backstyrka fram tills den.
Snabbhet och snabbdistans heter annars fokus nu. Kommer bli galet tufft. Galet roligt. Lägger alla andra eventuella lopp åt sidan och satsar 100 % av min träning på att bli lättare och snabbare och mer mjölksyratålig tills 14 juli.

Jag är så laddad!

Jag är så glad också över den inspiration många fick ifrån TEC och allas hjältemod där. Flera runtom verkar så taggade både att börja springa och att testa längre ultralopp. Löpglädje smittar och glädjen sitter i! Ha en fin dag!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

