Running with heroes

20120414-232906.jpg

20120414-232914.jpg

20120414-232927.jpg

Herreguuuuud vilken dag. Jag har krigat, men en krigare har en arme- hon hette Madde idag. Tack ALLA. Jag har tänkt på er idag och det har hjälpt.

Jag fick springa med hjältar idag, de är fortfarande ute i den hala, geggiga mörka skogen. Skänk dem en tanke.

Min story får ni imorgon. Men jag gjorde det!🙂

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

10 Responses to Running with heroes

  1. Mia skriver:

    Vill bara skicka ett stort stort grattis =) Min syster är fortfarande ute och lär inte gå i mål förns imorgon någon gång. Ni är fantastiska otroliga och underbara allihopa som ställer upp på något sådant här =)

  2. Caisa skriver:

    Så jäkla grymt. Grattis!

  3. Malin skriver:

    Jösses, vad imponerande!

  4. Shaman skriver:

    Stort grattis! Du inspirerar! Vilken prestation, särskilt i sånt väder och underlag…

  5. Fröken Fräken skriver:

    Du är också en hjälte!

  6. Nina L skriver:

    Det finns bara en som kan säga det bättre: Patrick Swayze. ”She’s like the Wind”.😀
    Grattis!!

  7. Wanja skriver:

    Du är otrolig! Stort grattis!! Försökte somna tidigt men var tvungen att slå på mobilen och se att du kommit i mål först.

    Tankarna går givetvis även till alla som kämpat hela natten och fortfarande kämpar. Jag beger mig norrut nu för att hjälpa Lars i mål, är benen glada kanske jag får dätta ett eget distansrekord🙂

    • Annie skriver:

      Hälsa alla!🙂 haha jag är stolt att jag höll dig vaken🙂 grym du är som pejsar!

      • Wanja skriver:

        Det var fantastiskt kul därute! 4 mil och nytt pb blev det🙂

        Ja, hade stängt av och släckt och försökte somna men låg och räknade på varvtider och när du borde vara i mål och var bara tvungen att få se den där 8:an!

  8. kris skriver:

    Grattis!! Måste kännas helt fantastiskt!!! Så bra jobbat!!

Kommentera

