Sista veckan innan TEC

Sista veckan har ju redan börjat, det är 5 dagar kvar. I lördags sprang jag en trött 5 kilometare och igår söndag lite styrka.
Jag skulle vilja gå runt och osa kraft och uthållighet men jag är mest trött. Seg och matt.
Tanken var att springa ikväll men det hinns inte med och imorgon blir det också svårt att hinna med så det lutar åt onsdag. Inga kritiska pass nu iallafall.
Jag har alldeles för mycket att göra när jag kommer hem fram tills jag släpper trollungen och hennes pappa på Arlanda på torsdag men sen har jag två dagar att rodda iordning både skalle, kropp och materiel inför TEC.
Jag har haft en väldigt avkopplande påsk men nu blir det till att lägga i den beryktade produktivitetsväxeln för att vara på banan för jobb, dagis och annat.
Hoppas ni haft en toppenhelg!

20120409-155603.jpg
En prinsessa hälsar på en drottning.

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

