Adizerokärlek

20120404-112916.jpg

Why change a winning concept?. Jag ville så gärna att det skulle vara Asics Fuji Attack som skulle sitta bäst. Men adizeron är som gjord för mina konstiga fula fötter.
Inte är dess snygga. Men vi ska skapa magi. Till fjällmaran blir det en Asics men den köper jag senare. Nu är det magi på TEC på agendan.

På tal om magi- jag är on fire idag. Lätt scitzofren för jag växlar mellan redovisning/deklaration/revision och löpning/Tjejmaran men idag går det bra! Och tur är det för det är en jäääkla massa roligt som ska bockas av! Post-it rules!
Sköt om er!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

