Athletics!

20120403-221526.jpg

Lekstuga!

”Vi ses i gallerian” sa Sara och jag tänkte att det här är något nytt metropoliskt påhitt i min stad jag missat. Finns det en galleria vid Slussen? Ja det gjorde det men den var nog designad runt Hedenhös tid. Vi letade oss fram genom snurriga gångar och jo men där stod han, José så vi måste vara rätt!

Klassen var fullt ös direkt. Det var ungefär samma utrustning som på ett pumppass utan lådan. Men där slutar likheter tack o lov! Stång med vikt på och stången skulle än dit, än dit, och vrid dit och hit och ben dit och jag blev så full i skratt. José bara kör. Det var en fokuserad stämning med både skratt och stånk när man låg där på golvet med benen åt väster och armen belamrad med stången åt öster. Jag kanske var trött i axlarna sen igår, men det var just att det var så mycket axlar som gjorde att resten av kroppen kändes rätt ok men axlarna satte stopp för max i flera fall. José är inte alls farlig. Nästan. Efter 45 minuter var vi klara. Välkomna tillbaka var vi också så skötte oss väl rätt bra då🙂.

Men jag och Sara gav oss ut i gymet som var som en godisaffär ur träningssynpunkt: rep i taket, stege i taket, massa bollar och rullar. Vi fortsatte greja lite och jag försökte komma upp i repet men se det gick inte. Lika kul som alltid att träffa Sara!

Jag var sådär carnivoriskt sugen på en stor stor hamburgare men lyckades styra om till kalkon och haloumisallad. Och en macka med smält ost.

Och blåbärssylt och ett halvt glas rött. Ser ut som en vampyr i munnen och hoppas det inte ringer på dörren. Häppåre!

20120403-221546.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Athletics!

  1. Ingmarie skriver:

    Shit vad kul det verkar! Bildäcket ser dock farligt ut för en snubbelfot som jag…😉

Kommentera

