En helt vanlig måndag

20120402-210818.jpg

… Går jag upp 06.20. Yogar lite snabbt. Packar 5 olika väskor. Gör matsäck till mulleutflykten. Packar jobb o matlåda till mig. Lagar grötfrukost, pussar o gosar med en sängvarm inte-hunnit-börja-busa-än Trollunge.
Lämnar ovan med 2 av väskorna på dagis vid halv åtta.
Läser DN.se och lyssnar på P1 hela vägen in till jobbet.
Gör lite revisionsjobb. Pratar med klädleverantör. Pratar med Runners Store. Gör lite mer revision. Äter lite mat och läser bloggar. Är med på en workshop i revisionsfrågor. Byter konferensrum och har möte med bästa Ingmarie.
Åker hem. Planerar ett styrkepass i skallen. Byter om fort. Ut. Uppvärmning. 20 minuter cirkelstyrka. Känner mig svag i hela kroppen och gillar det. Nedbrytningen är nästan på max. Dusch. Middag med fina Lisa Blomme i örat. Bilen till Spånga till min bästa bästa vän som har ett litet underverk i magen som mitt hjärta slår lite extra för.
Hem. Lite jobb. Lite nyheter. Lite tid för min hjälte som tålmodigt dyker upp för en kopp te. Lägger mig. Nöjd med en till fantastisk dag. Laddar för en ny.

20120402-210737.jpg</a


Dagens vegetariska, recept kommer!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

One Response to En helt vanlig måndag

  1. Alexandra skriver:

    Puh, blir trött bara jag läser om din extreeemt effektiva dag, men det låter som att den var rolig i alla fall!

Kommentera

