En halvmara i solen

20120401-093051.jpg
En löparsäck och en med ombyte. Kroppen känns pigg men jag tänker inte låta mig luras. Hoppas få en extra kick av att det är jag som leder passet.
Tänkte ta med tjejerna till Överjärva Gård och titta på lammungarna, och tillbaka. Kompression. Kompression och kompression är nyckeln för mina ben idag. Stadiga tråkiga skor på eftersom skaderisken är som störst när man är sliten. Men jag bara tar det säkra för det osäkra. Jag är springsugen! Jag älskar det här, det är mitt hemma. Det är vad jag, och många andra går på. En rörelse och frisk-luftsdrog. Ha en fin dag!

20120401-093614.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to En halvmara i solen

  1. Wanja skriver:

    Oj vad jag är sotis på er som får komma ut i solen och springa!

    Min mage jävlas fortfarande med mig så det blir nog inte ens långpass hemma idag😦

    Men morfar är på väg hit för att köra barnen på påsklov, sen har maken och jag en hel vecka på egen hand. Då ska jag sova, träna och jobba!

  2. Malin skriver:

    Hoppas ni hade det kanon! Körde mitt eget lilla långpass här hemma, men till nästa gång hoppas jag kunna vara med på plats🙂

Kommentera

