Kräsen läsare-mina favoritbloggar

20120329-083253.jpg
Jag är en sucker för nyheter, fakta, information och inspiration.
Jag lyssnar på P1 i tid och otid. Läser helst DN appen på morgnarna.

Jag älskar bloggar. Men ställer otroligt höga krav på dem. De måste vara:
* Bra skrivna
* Ödmjuka
* Personliga
* informativa
* Inspirerande
* De måste inte förespråka mina värderingar men för att de ska bli favoriter så måste de ha sunda tips som jag kan stå för att jag tipsar vidare om!

Jag skulle gärna läsa fler och favoriterna kan växla men såhär ser mappen ”bloggar 1” ut. De jag kollar varje dag. Ett ”hurra” till dig som är med och lästips kanske till andra!?

Ha en fin torsdag!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

9 Responses to Kräsen läsare-mina favoritbloggar

  1. ett hurra till dig med annie! många kramar!

  2. Bra att du fick skärmdumpen att fungera🙂

  3. Nina L skriver:

    Vilka bra tips! Tack!
    Ett tips från mig om du vill fortsätta inspireras av ett eko-liv även i duschen, badet och framför spegeln (och till lilltrollet) är Hannahs blogg om gröna skönhets- hygien- och andra produkter vi har i håret, huden och på ögonlocken, http://www.naturligtsnygg.se jag har nu bytt allt i badrumsskåpen till ekologiskt (okej, jag måste erkänna att jag inte hittat något bra alternativ till konventionell tandkräm, då). Varnar bara för grav köplust efter nästan varje inlägg…

    • Malin skriver:

      Det här med naturligt går att ta nästan hur långt man vill. Jag försöker undvika silikoner, mineraloljor och sådant i hårvård för att det bara tynger ner och lägger sig utanpå, och är miljöovänligt. Samt undvika uttorkande ämnen, även om de är ekologiska. Nu är detta ingen blogg, men lite intressant ändå är http://www.nopoo.se/. Har långt ifrån gått över till bara naturlig hygien, men en del av tipsen där är riktigt bra.

      Tack för tipset ovan, och tack Annie för de braiga bloggtipsen!

  4. Ingmarie skriver:

    Smart grej!
    Finns så många bra att läsa så jag skulle inte få plats med alla i min mapp.😉

  5. izza83 skriver:

    Hur får man dem sådär fint i en mapp? Jag använder bara favoriter i Safari!

Kommentera

