Prehab och Lidingöloppsmöte

What à day! Började med ett potentiellt inköpsmöte där jag dreglade mest över ett par compressionstights som sys i 36 delar!!!!!
Sen Prehab workshop med bästa Mia från Running Sweden. Jag och flera kollegor fick en massa bra tips och övningar för att förebygga både löparknä och andra skador.
Sen snabb lunch och lämna in min gamla dator för att få en mindre.
Klockan ett kom ett 30-tal av Lidingöloppets samarbetspartners till oss för nätverksträff. Jättekul, jätteintressant och inspirerande! Om du tänkt springa något av Lidingöloppen- speciellt 30 km så rekommenderar jag dig att anmäla dig NU!
Efter det hämtade jag nya lilla datorn. Packade ihop och mötte upp bästa S och H för lite (ja ja mycket!!!) god mat på Arizona. Nu hem, städa, lite Tjejmarathon och bums isäng. Jag har ett ton med jobb men det är dags att vara ledig. Har kvällarna fredag och söndag att jobba undan.

För imorgon ska jag bara göra 2 saker:
SPRINGA
OCH UMGÅS MED MIN DOTTER!

Ha en fin kväll!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

