Välsignad

20120315-080805.jpg
Med en dotter som älskar pussel. Hon betar igenom pussel för 4-7 åringar utan problem och hennes mormor släpar hit fler och fler och Ebba bara pusslar och pusslar.

Så jag kan ligga kvar i sängen en stund med min influensa som nu övergått mer i bihåleinflammation. fast med hosta och feber- men lägre än igår! Snart feberfri! Det liksom värker i kindbenet och det är helt svullet i kinden. Kan det räcka nu, tack?

Måste tipsa om det här klippet från Jubileumsmarans hemsida. Riktigt kul. Noterar att bästa svensken fick eloger för att han gick i mål med stil och ”krafter kvar”. Det är inte min plan!

Ha en fin dag!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

5 Responses to Välsignad

  1. Trötta mamman skriver:

    Vad skönt! Mina ungar är mer av kasta saker omkring sig och aldrig sitta stilla typen. Gärna lyfta upp sin ”bobbycar” i soffan och sitta på den och studsa så jag är livrädd att de ska slå ihjäl sig hela tiden. Pussel är kul men bara i kanske tre minuter, sen övergår pusslandet till sprida bitarna i hela huset lek… Ibland undrar jag om de är grottmänniskor..🙂

    Ajaj, jag fick också ont i kindbenet, och tänderna! Fattade det som att det kom från bihålorna. Inte kul!

    Snart är ni friska, håll ut!

    • Annie skriver:

      Haha de speedar säkert upp varandra! Ebba har bara en hög på soffan att inspireras av fast idag trashade hon sitt rum!

      • Trötta mamman skriver:

        Japp, det kan man lugnt säga att de gör!
        Härligt, precis vad man behöver när det känns som att huvudet ska explodera..

  2. Ulrika skriver:

    Skönt att höra att det vänder! Jag var själv helt förtrollad av pussel som barn..kunde sitta i timmar. hoppas att det är en sån sak som går i arv. Särskilt de dagar jag är sjuk.

Kommentera

