All time low dag 2

20120313-210654.jpg

Bild: Skyltat.se

Jag har fortfarande feber och är så sjukt less. Insett att det är influensan. Jag ligger som ett vrak på soffan och lågvattenmärket kom väl när jag inte orkade byta kanal och genomled ”Hundskolan” på Gokväll. Det var en hund som inte ville åka bil. Lyft in byrackan och kör för f&@

Lite feberyrslig såg jag Ewy Palm plocka i skor i färger som fick ett 80-tals disco att verka enfärgat. Jag kan ha hallicunerat men de plockade av och på hälen på skorna och sen gjorde hon programledaren som gett ordet exquisite ett svenskt ansikte utfall.

Om 4,5 vecka springer jag min första lite längre Ultra. Nu blir inte träningen som jag tänkt- blir den någonsin?
En läxa att lära är iallafall att träna så hårt man orkar när man kan och tillfälle ges. Lite som med livet. Lev så gott man kan, när man kan.

20120313-210744.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

3 Responses to All time low dag 2

  1. Fitnesscoachen skriver:

    Krya på dig vännen! Löpningen fixar du ändå, på rutin och kärlek!

  2. Shaman skriver:

    Krya på dig! Jag har inte feber längre men jag känner igen mig i din beskrivning. Trist att inte kunna springa när vädret är så bra…

  3. Nina skriver:

    Återigen – krya på dig. Kakan (eller bilden, då) snor jag, känns som jag får sån till kaffet varje dag just nu…

Kommentera

