All time low

Det var nog en 10 år sen jag var såhär sjuk. Feber- det vet jag inte när jag hade sist men så fort Ebbas pappa hämtade henne slappnade jag av lite till och så kom det feberpåslag till det redan, relativa, rätt ruttna hälsotillståndet.

Jag vaknade utan röst imorse med ren taggtråd fortfarande i halsen. Bästa mormor kunde inte komma förrän vid lunch så under förmiddagen hade jag fullt sjå med att underhålla ett dagisfriskt lilltroll. 3-års trots och tappad röst är inte den bästa kombon.

Försökte svara på jobbmail och ta på mig uppgifter jag kan göra hemma. Till slut gick vi ut för att jag inte skulle falla dithän att jag faktiskt ryter åt Ebba, istället för att vara tydlig och pedagogisk. No way José!

Trodde faktistkt jag var på väg att bli bättre så är lite snopen. Men nu är jag så dålig så jag inte ens orkar bli sur över att jag är ett paket. Min hjälte är här och gör fisksoppa med extra vitlök och tar hand om mig. Jag har massa hjälp om jag bara vill och jag vet att jag blir frisk. Det är många andra som lider av sånt där det inte går att ta för givet så jag tänker inte sura över det här det minsta. Men ser gärna att intervallet för den här nivån av sjuk på 10 år+ håller i sig för det här har jag inte tid med.

Meanwhile back at the office…

…så var vi med på Nyhetsmorgon imorse i egenskap av Håkan och Lisa förstås. Och ja vi ska bli 800 stycken.

Jag längtar till ett break. Jag längtar till havet. Vågor. Inte så här stora men det här klippet ger mig en kick från högen av näsdukar.

Ha en fin kväll!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

