Sjukstuga med jobb och pyssel

20120310-172035.jpg
Det fanns nog en mening med det här också. Jag hinner jobba undan massor och har lyckats göra anmälningsformuläret till Tjejmarathon i Google Documents. Rekommenderar starkt!
Ebba lägger ett 50-bitars pussel, spelar munspel, tittar på Madicken och lyssnar på Mamma Mu samtidigt. Undrar vem hon brås på…..
Och så hostar vi. Så det riiiver i halsen. När jag vill snyta henne säger hon ” Nej mamma, det hövs inte”.

Jag har räknat ut att jag kan få till mitt ultrapass nästa helg, bara att det blir på söndag eftermiddag! Som vanligt får hjälten ställa upp med logistikassistans men planen blir att springa till TECbanan på söndag em och springa en 3 varv. Sen får han plocka upp resterna där. Så lite lugnare i löparhjärtat idag.
Ha en fin kväll!

20120310-172907.jpg
Artikeln i Norrtelje Tidning. Tydligen hoppas jag på över 100 löpare?🙂

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

