”Jag hinner inte, jag måste leva”

Tror jag ska testa det. Redan idag så tänker jag gå klockan 3 för att hinna träna innan bästa mormor måste gå.

Om någon frågar varför något inte blivit klart: ” Jag hinner faktiskt inte jobba övertid den här veckan. Jag måste leva också.”
Det är inte så att jag tänker lägga upp fötterna och kolla på Biggest Loser eller vad det heter. Nej jag vill använda min fritid till att jobba med mitt och Maddes välgörenhetsprojekt. Kunna vara ledig med Ebba hela helgen. Det är därför jag gått ned i tid och ska gå ned lite till.

Jag och lilltroll var på barnkalas hos mina underbara grannar i helgen. Mamma A hade bakat bullar. Som var så otroligt goda. Vad var hemligheten?
”Dubbelt så mycket fyllning”.
Just så. Dubbelt så mycket av det goda. Mindre av det torra tråkiga.
Word.

20120307-084026.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

5 Responses to ”Jag hinner inte, jag måste leva”

  1. Fitnesscoachen skriver:

    Helt rätt! Livet och fyllningen först, jobb och torrt runt omkring sen!🙂

  2. Träningsglädje skriver:

    så himla klockren kommentar på så mycket!!!

Kommentera

