Livets fynd och dagens

Jaha. Då har man testat på en övertidsvecka. Resultat:
* trött
* seg
* irriterad
Känner mig rånad på en fin dag när jag varit inne från 7-15.30.
Har massa kvar men nu är det helg!
På väg hem gjorde jag dagens fynd:

20120302-162125.jpg
Till livets fynd:

20120302-162340.jpg
En riktig diamant som jag saknar så det river i hjärtat när hon är hos sin pappa.
Idag har jag knatat längs Odengatan med kisande ögon i en varm vårsol.
Ha en fin helg!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

One Response to Livets fynd och dagens

  1. Farmor skriver:

    Lillgumman börjar bli så stor (lång)! Kram till er båda

Kommentera

