En verkligt extra dag

Wow! Vilken respons på inlägget på Jogg.se. Hade jag vetat att en bild på mig skulle ligga där hade jag kanske inte valt den med roliga vantarna men jag ser glad ur och det är jag, under något av varven på TEC förra året!
Är så så glad att vi nu når ut till fler potentiella löpare, sponsorer och eldsjälar och kan få in mer pengar till Panzisjukhuset.

I övrigt har den här skottdagen verkligen varit något extra ! Jobb som till slut verkade lösa sig. Ett viktigt möte som jag nu ska ta mig tid till varje onsdag för att bearbeta det som hänt. Ett besök hos Andreas på Access Rehab där min stela käke o nacke fick sig en omgång.
Sen upp till jobbet för att möta alla kollegor och dags för onsdagsträning.
Jag var hjälptränare i snabba löpgruppen idag och direkt när vi satte iväg kände jag att mitt precis behandlade vänsterben protesterade. Jag har aldrig fått en muskelbristning och blev så förvånad att jag hann springa med hela vägen till Tranebergsbron innan jag var klok nog (ok med RS ledaren Thomas pushande) att bryta.
Snopet som Fabian.
Skulle äta hos syster så gick dit, noga med att inte halta. Kylt ned. Gör ont. Har sån tilltro till min kropp och dess förmåga att vara skadefri så jag är fortfarande lite förvånad.

Nåväl. Har massa jobb o annat bestyr så lite träningsfritt i 2 dagar gör inget. Sen är jag lagad. Därmed basta.

Våra snygga Tjejmarathonpannband har kommit. Check it out. Ha en fin kväll!

20120229-202612.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

5 Responses to En verkligt extra dag

  1. Coyntha skriver:

    Vilka fina pannband!!!
    Du är så fin på bilden i artikeln!! Ja… roliga vantar hi hi

    Skickar en kram idag med!🙂

  2. Stefan Bodin skriver:

    Fastnade i din blogg länkad från Jogg.
    Varit svårt sluta läsa. Vilken träningsglädje och livsglädje, Känns som en sprudlande energi trots tuffa och motiga dagar emellanåt. Det här är en riktig inspirations kanal!
    Sådan tacksamhet för vardagens enkla ting och familj, vänner, nära och kära. Man tar alltför mycket för givet och tackar sällan för allt underbart och underbara man har runtomkring sig. Fint att se🙂
    Stort lycka till för det nya projektet och inte minst dina mål för 2012.

    • Annie skriver:

      Åh tack Stefan! Vilka fina ord, det värmer verkligen. Ja det har varit en traumatisk tid senaste tiden och då är glädjen i vardagen viktig och något jag försöker förmedla! Tack igen!

  3. Magdalena skriver:

    Wow! Gillar pannbandet! Jag fick lite ryggskott för snart 3 veckor sedan, min kropp strejkar aldrig så jag blev oxå förvånad. Ses på lördag!

Kommentera

