Bortskämmer mig

20120227-164609.jpg
Jag antar att det kommer från Twitter det här med att ”hashtagga” saker man skriver. Som att kategorisera upp livet.
Jag skulle isåfall just nu vilja stoppa in allt jag gör och hur jag gör det under #Gör det bästa av dagen. Det är säkert en delvis övergående fas men just nu är det terapi och i ren tacksamhet över att jag just kan göra det bästa av mina dagar. Att jag har dagar helt enkelt.

Det är måndag med allt vad det innebär och att skämma bort sig på en måndag kanske inte behöver innebära skaldjursplatå och skumpa.
Jag skämmer bort mig själv måndagstyle: Försöker göra det som ger mest glädje i varje stund. Det goda valet.
Låter morgonen ta sin tid med lilltroll. Jobbar i lugn o ro. Ingen ide att stressa över siffror- det finns bara 10 tecken men jäklar vilken oreda de kan ställa till!
Eftersom mamma hämtat på dagis smiter jag ut på kortinteraller precis när solen går ned. Springer mig gladare, varmare och starkare!
Sen äter jag något gott, duschar varmt och hinner mysa med just lilltroll.
Bortskämmer mig! Inte så jäkla svårt.

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

