@ my best

20120225-211102.jpg

Lagom med sömn. Lagom med mat. Massa tid med Ebba. Frisk luft. Värmlandsluft! Galet pigga ben.

Sågat isär en tall. Släpat delarna. Huggit ved. Det bästa jag vet. Det här är min bästa utsikt. Får jag bara stå här och klyva så vedträn av björk och ek yr runt i vedboden så blir jag på mitt bästa humör.

Eftersom jag är så pigg så tänkte jag springa imorgon bitti. Lite backe. Det finns ett massa jadijada om att man inte ska köra kvalitet före frukost för att det sliter unt so weiter. Men så kan man se det som att man faktisks slaggat hela natten och är rätt utvilad. Jag ser det så.

Är idag igen övertygad om vilka fantastiska vänner jag har: Sara åkte ett jättefint Tjejvasalopp och Mia tuggar på mot 10 mil i Esbo och tänker springa 20 stycken. Helt fantastistk.

Jag tar en till god natts sömn här i paradiset innan det bär av mot Tokholm och en förhållandevis normal jobbvecka hoppas jag. Massa jobb, massa vänner.

Ha en fin kväll!

20120225-210917.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

4 Responses to @ my best

  1. Trötta mamman skriver:

    Det ser härligt ut!
    Vi fällde björkar med motorsåg idag, lite fusk🙂 men svettigt ändå.

    Pappa har alltid varit vedsamlare och ägnat mycket tid åt att kaps, hugga och stapla. Idag kan jag verkligen förstå varför. Det är så rogivande men ändå fysiskt, lite som löpning🙂

  2. Ingmarie skriver:

    Förstår att du trivs där!

Kommentera

