Step into liquid

Min bästa film. Alla kategorier.

Det kändes först som jag inte gjort ett jota idag. Trots det var jag så trött så jag inte klarade att svara i telefon flera gånger under kvällen.

Men så kom jag på att jag nog gjort en del. Pratat med personer om vad som hänt. Förklarat. Fått fråga hur min skalle fungerar. Fått ventilera. Fått känna mig omhändertagen. Och fått prata lite jobb. Men inte så mycket.

Det finns bara en film och ett ämne, en fritidssysselsättning som jag vill tänka på just nu.Surfing.Jag längtar efter att vaxa en 9 fotare och paddla ut i gråa skummande vågor med oklara bryt och röriga set och nästan blåsa av brädan i vågorna. Vurpa av och få saltsmak i hela kroppen. Tumla runt. Sitta utanför bryten och titta mot horisonten med fötterna som paddlar i vattnet.

 Snart hoppas jag. Nu är det huvudet över ytan och axlarna därtill faktiskt. Två tuffa, viktiga dagar framför mig. Viktiga möten. Jobbiga. Känslosamma. Sen åker jag och lilltroll till Värmland. Men nu- lite vågkraft!🙂

Spana in filmen här. Du kommer älska den!

 

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

