15 km stak, skejt o totallycka

När livet är såhär, då är det extra gott att leva!
Vaknade med gladare ben idag. Solen sken och jag hade lagt en perfekt grund valla för -3 grader.
Älskar där jag bor! Att jag kan kliva på skidorna några hundra meter nedanför huset och åka bort till de fantastiska spåren på Råstasjön. Det finns nästan ett skejtspår också om man bara cirklar några som går lite fel.
Rundan är ca 1,3 km på sjön så jag varvade stakning med vanlig åkning och skejt! Hjälten som var med kom med det pedagogiska infallet att det inte riktigt såg lika starkt ut som det gjorde i våras. Nä men var ändå förvånad över hur bra det gick!
Underbart. 15 sköna kilometer.

Jag for runt där i värmen och bara njöt. Helt fantastiskt dag. Snart kommer trollungen hem från landet och då hoppas jag vi ska ut och få till hennes skidpremiär. Bjuder på en bildkavalkad från turen i solen.

20120212-140831.jpg

20120212-140854.jpg

20120212-140931.jpg

20120212-140953.jpg
fotnot: Jag snyter mig.

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to 15 km stak, skejt o totallycka

  1. Carina skriver:

    Vilken fantastisk dag det var idag!! Man kan inte annat än bli lycklig en sån här dag. Jättefina bilder!!

  2. Annie skriver:

    Ja visst var det!! underbart idag! hoppas löpturen var skön!

Kommentera

