Dance, NTC, functional moves, spin, yoga

Där har ni min dag på Nike Blast. Försöker bortse från det oorganiserade kökaos som råder.
Ska man hålla ett event i Globen får man faktiskt tänka till lite. Logistik, mat, vattenautomater. Ska nästan 2 tusen pers slussas in via ett fåtal ingångar när det är -18 grader ute? Och så Måns Z som konferencier. Jaha målgruppen är småtjejer eller?
Instruktörerna är grymma. Passvariationen och schemat fantastiskt. Men jag har pröjsat 2 tusen för det här och då väntar jag mig lite bättre organisation. Nu ska jag sluta klaga- endorfiner finns det gott om. Nu längtar jag till FantastiskaJessicas spinpass. Sen lite yoga. Sen åker jag hem.

20120204-132644.jpg
functional moves

20120204-132743.jpg

20120204-132813.jpg
Bästa skorna på!

20120204-132908.jpg
Jäkligt kallt!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

4 Responses to Dance, NTC, functional moves, spin, yoga

  1. Trötta mamman skriver:

    Vad tråkigt! Globen är ju trots allt ett ställe som är tänkt att klara ganska många människor på samma gång, det borde gå att få ihop logistiken..

    Skönt att passen är bra iallafall.

  2. Annie skriver:

    Ja man tycker det! Men det har de verkligen missat. Bästa instruktörerna dock men Workout Åre äger!🙂

    • Trötta mamman skriver:

      Läste om workout Åre förra året och gick in på hemsidan nu. Låter jättespännande! Det är nu jag svär över min skumma självbild och världsuppfattning som får mig att känna att såna event inte är för mig. Speciellt inte eftersom jag inte har några tjejkompisar så jag skulle bli tvungen att åka själv.
      Samtidigt, 2012 är året jag verkligen ska ändra på mig själv och gamla invanda tabkebanor, jag kom en bit förra året men är inte framme än.

      Vet du om det brukar bli full och när isåfall?

      • Annie skriver:

        Jag förstår dig! Men det är verkligen för alla! ALLA! Woå är så gemytligt o det kutar runt lite barn o allt möjligt! Jag vet att du skulle älska det.🙂 ensam skulle du då rakt inte vara heller!

Kommentera

