Allt faller på plats

20120204-174049.jpg
… När man gör det man ska. När man tränar för instruktörer i klasser som har samma rytm som en själv. Jag började njuta rejält unde Jessicas pass hors categorie. Hittade den dä styrkan jag ha och som Jessica pratar om och plockar fram så bra.
Sen fick jag yoga för Johanna Andersson och jag tror aldrig jag inte mått som en skål vispgrädde i guld efter ett yoga pass.
Jag stod där i trikonasana, triangeln och tittade upp i Globens runda tak. Pappa jobbade här när Globen byggdes och jag har som 6-åring sprungit runt i gångarna med en av materialarna och hans gamla hund då det begav sig.
När en av låtarna var av Credence Clearwater Revival som var pappas favoriter – då var cirkeln sluten. Och jag är klar med Nike Blast och att vara inomhus den här helgen.
Och imorgon ska jag vara i mitt bästa element. Utomhus.
Tack alla jag fick chansen att krama om idag!

20120204-174202.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

6 Responses to Allt faller på plats

  1. Ingmarie skriver:

    Fint.🙂 Men ute ÄR bäst.🙂 I synnerhet dagar som den i dag.

  2. jessica skriver:

    Jag är så GLAD att du var med på min klass och TACK för dina fina ord. Allt right back at ya!

  3. Jo skriver:

    Ryser när jag läser ditt inlägg🙂
    Väldigt härligt skrivet! Hoppas vi ses på en yogamatta snart igen!
    Varma Kramar Johanna

Kommentera

