Fantastic Friday och WorkoutÅre 2012

Jajemen! booomschakalackrubadubstylee där släpptes WorkoutÅre 2012. Boka NU för att inte missa årets event!

Jag är så otroligt stolt och glad över att få vara med som instruktör bland alla proffs. Det är verkligen som en stor godispåse med endorfinkällor att välja på och hoppas kunna insupa minst lika mycket inspiration, kärlek, frisk luft och lera som förra året!

Sitter och laddar inför dagens intervallträning- OLGA! 2 ( 2 x 400, 2 x 300, 2 x 200 2 x 100) Den första intervallen kör man över tröskelfart, den andra under. Har ju som sagt ingen stenkoll på tröskelfarten min just nu men jag gissar 5:10..någonstans där. Hm. Kanske dags att faktiskt springa ett testlopp på 10 km och sluta ducka för dem hela tiden. Ingen vila emellan intervallerna men 5 min vila mellan de två seten. Phu. Det pirrar liksom i benen och magen är orolig inför dessa pass. Fort går det inte ska gudarna veta men jag känner att jag utvecklas vecka för vecka fortfarande. Starkare. Lite snabbare. Tryggare.

Försöker köra hårt denna och nästa vecka för att ta vecka 6 som en lättare ”kortvecka”. Är ute på mitt största uppdrag då och det är ett skämt att försöka vara en bra revisor, bra mamma och träna hårt den veckan.

Tjejmarathon fronten så ser vi väldigt mycket fram emot nästa vecka då vi släpper en spännande samarbetspartner. Jag hoppas du vet att du är minst lika viktig som eldsjäl som löpare. Jag har en vana att ge 100 kronor varje fredag till ett ändamål jag tycker är viktigt, som att ge ”fredagsdrinken” brukar jag säga. Så varför inte sätta en slant idag till vårt konto för medel som går direkt till PanzisjukhusetHandelsbanken 6153-609212648. Kontot står i mitt namn och vill ni veta exakt hur vi förmedlar dem så är det bara att hojta!

Annars säger jag ”check” på att ha hittat en till timme till roliga saker- mat hem till dörren via mataffären heter den lösningen. Nu blev det bara så att maten kommer mellan 19.00-21.00 ikväll, kylskåpet är tomt och matklockan brukar ju ringa vid 17- snåret så får ändå lösa dagens middag på annat sätt. Gott så.

Nu drar jag på Sunshine med Guetta. Underställ. Kompressionsstrumpor. Bästa löpardojorna. Broddar. Pannband och vantar. Musik i öronen (nåja ena, för har slitit sönder hörlurarna). Paketerar mig själv till träningsmaskin. Bara gört liksom. Ser var gränsen går idag och försöker skjuta fram den lite till. Lyfta mig själv lite, lite högre. Landa lite, lite tröttare. Starkare.

Fantastic Friday- eller hur?

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

