Det krävs sex

kilometer minst att bli sig själv. Trampade genom snö och modd med
Magnus föreläsning i skallen. 6 km med 5.20 i snitt. Funkade. Det som fanns kvar idag. Var uppvärmd när jag kom hem och då började det gå fortare.
Haft en fantastisk dag. Madde skrev om att välja att omge sig med rätt människor och jäklar i min låda vad bra folk jag har runt mig. Hela tiden. Varje dag. Underbara kollegor och vänner. Resten av veckan känns som lördag-hela-veckan. Massa kul jobb, massa rolig träning, massa snöbus med Ebba. Massa liv som jag valt ut, valt in och lever. Helt klart göttmos.

20120123-205615.jpg

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

