4 mil utan träningsvärk

Ja den här bloggen heter Runnerslove och det är ren och skär kärlek jag känner nu. Ingen träningsvärk.

Jag var stel som en kakelugn direkt efter passet men kände ingenting igår. Ingenting idag. Inte öm. Inte ont i nerven. Inte stel (fråga Madde jag stod på huvudet och satt i split igårkväll).

Underbart. Just nu längtar jag efter vår Kickoff och att få dela med mig av nyheter och händelser under 2012. Rubin och Lisa – mina favvosar! kommer och Magnus kommer och föreläser.

Sen åker SpeedCrossen och löparsäcken på och jag springer så fort jag kan hem. Glipan stängd. Annie is back.

Ha en fin kväll- det snöar lappvantar och det är underbart att springa i dem! Hurra!

Mannen i mina öron när jag springer hem i snön ikväll🙂

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

One Response to 4 mil utan träningsvärk

  1. Fitnesscoachen skriver:

    Japp det gjorde du! Typ tre gånger! Fast jag var ändå för långsam med kameran…

    Kram!

Kommentera

