Märkesnörd?

20120122-132357.jpg
Nä. Men jäkligt mån om grejer jag har på mig. Vissa saker hänger med i flera, flera år.
Idag har jag kompressionsstrumpor från GoCoCo som räddar mig från träningsvärk ( av 4 mil igår känns bara axlarna). Långkallingar från Falke som nog är mina bästa någonsin.
Till det underställ från Primark (!!!)i England. Och min eftersurfgoströja som är sliten och trasig och jag älskar så.
Redo för Ebbas debut på skridskor!
Sjukt redo för löpning men det finns det inte tid till idag och en vilodag gör nog gott.
Ha en bra söndag!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

2 Responses to Märkesnörd?

  1. Ingmarie skriver:

    Jag tycker du verkar vara väldigt Omärkesnörd som har en massa olika!🙂

Kommentera

