Vad är det som händer här?

20120120-182457.jpg
Jo jag gör chokladbollar till Ebba o hjälten till fredagsmys.
Energibollar med chiafrön till mig.
Och så kommer Madde och hon äter inte gluten så vi testar en ny müsli.
Har haft en tuff dag på jobbet där jag inte riktigt kände att jag styrde. Alla vill ha så mycket och jag vill ge allt men måste rå om energin.
Så det gör jag nu. På enklaste sätt. Med min dotter, med han som jag kallar hjälten- o snart med Madde alltså! Imorgon fyller jag kroppen från tårna upp till skallen med långpass så den ur full o skallen tom. Balans.
Skaffa dig en fin helg!

Om Annie
10% Ultra. 20% mountains 10% water 10% yoga 10% asphalt 30 % trailblaze. 10% music. 100% love.

Kommentera

